7 λογοι να μην εισαι blogger

αλλιώς, 7 λόγοι που σε κάνουν να σταματήσεις να bloggάρεις.

Μετά απο ένα, δύο και περισσότερα χρόνια Blogging, συναντάμε πολλά blogs παρατημένα, ερμητικά κλειστά, ή με τελευταία ανανέωση μήνες πρίν.
Μερικοί bloggers άφησαν ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα στους αναγνώστες τους, λέγοντάς τους τους λόγους (η κάποιους απο τους λόγους) για την απόφασή τους.
Το ίδιο έκανε και ο blogger Chr. Z.
Είχε ένα απλό μα συνάμα όμορφο και ενδιαφέρον ιστολόγιο. Πρίν λίγο καιρό όμως αποφάσισε να σταματήσει να ασχολείται μ' αυτό.
Τον ρώτησαν να τους πεί -αν ήθελε- τους λόγους που τον οδήγησαν να πάρει αυτή του την απόφαση, και ποιά ήταν τα σημάδια που τον έκαναν να θεωρήσει πως ήταν καιρός να κάνει ένα δειάλειμα, αν φυσικά δεν ήταν οριστική σαν απόφαση.
Απάντησε ως εξής:

Τα σημάδια για μένα ήταν τα εξής:
1. Ανακάλυψα άξαφνα πως αφιέρωνα τόσο πολύ απο τον χρόνο μου σε κάτι, που στην ουσία δεν μου έδινε πίσω σχεδόν τίποτε σαν αντάλλαγμα.
2. Ο αριθμός του site traffic έδειχνε πως θα έπρεπε να έχω πολλά περισσότερα σχόλια απο όσα είχα, δεν συνέβαινε όμως κάτι τέτοιο.
3. Συνειδητοποίησα πως κάποιοι άλλοι άνθρωποι απ' όλλα τα μέρη του κόσμου, πληρώνονταν για να κάνουν στην ουσία ότι έκανα κι εγώ, κερδίζοντας τα προς το ζήν, ενώ εγώ όχι.
4. Η οικογένειά μου και οι φίλοι μου, άρχισαν να πιστεύουν πλέον πως, το μόνο μου ενδιαφέρον ήταν το blogging και τίποτε άλλο.
5. Είχα κάποιους αναγνώστες, δε λέω. Μα κοιτώντας το blog μου, έβλεπα πως στην πραγματικότητα δεν ενδιέφεραν οι αναρτήσεις μου και τα θέματα με τα οποία καταπιανόμουν, τόσους, όσους βασικά θα ήθελα.
6. Είχα αρχίσει να πηγαίνω στο κρεβάτι μου γεμάτος άγχος. Και το χειρότερο, ξυπνούσα με άγχος.
7. Είτε ήμουν στη δουλειά, είτε βόλτα, με φίλους ή μόνος, ο νούς μου ήταν στο blog μου. Είχα αρχίσει να χάνω την επαφή μου με την απλή πραγματικότητα και να απομακρύνομαι απο απλές μα κι όμορφες ταυτόχρονα συνήθειες και ασχολίες πολλών χρόνων.