Υποψοφιοι...

Βγηκε λοιπον ο -νομιζω οτι κυβερναω τουτονε τον τοπο- πρωθυπουργος μας, και μας ειπε πως
τουτες οι εκλογες ειναι κρισιμες.  Και πως δεν ψηφιζουμε για τον προεδρο της κατω Κατσικοραχουλας, αλλα δινουμε ψηφο εμπιστοσυνης στην Κυβερνηση.  Κι αλλα πολλα ειπε, αλλα τουτη την εγγραφη λεω να τηνε κανω σοβαρη, γιαυτο δε θα σας γραψω ανεκδοτα.
Σε τουτες λοιπον τις εκλογες συμβαινει το εξης καταπληκτικο: ολοι μου οι γνωστοι και φιλοι αποφασισανε να κατεβουνε υποψηφιοι.  Τρελλα λεμε.  Τοσο πολυ, πουλεγα να δεις, καινουργια μοδα ειναι, πως λεγαμε "ημουνα και γω στο κοτερο" τωρα θα λεμε "ημουνα και γω υποψηφιος".  Κοντα σε αυτους, ειναι και οι αλλοι, οι χρονιοι υποψηφιοι.  Οπως ο κυριος Βιτσιος ας πουμε, που με εχει ταραξει στα sms, μου στειλε κι ενα σημερα πρωι πρωι Κυριακατικο και με ξυπνησε κακο χρονο να χει, που θα αγωνιστει λεει να αναμορφωσει την Παλληνη, καλα θα κανεις χρυσε μου, αλλα χεστηκα προσωπικως, και δεν ξερω που ναι κι η Παλληνη, εγω Δυτικη αττικη ειμαι αμα ξερεις κατα που πεφτει δηλαδη...   Πολυ βιτσιο αυτο με τα sms, καθε φορα στις εκλογες με ζαλιζουνε, και νατανε και κανεις απο κει που ψηφιζω εγω, ολοι απο του Καραγκιοζη το γαμο μου τα στελνουνε, σκασιλα τους θα μου πεις, το κρατος τα πληρωνει...
Κι υστερα καθομαι και σκεφτομαι τι παθανε ολοι οι φιλοι μου, σοβαροι ανθρωποι -λεμε τωρα, φιλοι μου και σοβαροι ανθρωποι, τελως παντων- και αποφασισανε να γινουνε δημοτικοι αρχοντοι.  Εμενα η μανα μου μου λεγε πως αμα ανακατωνεσαι με τα πιτουρα σε τρωνε οι κοτες.  Και τωρα που ο κοσμος ακουει "πολιτικος" και φτυνει τον κορφο του -και τον πολιτκο μαζι- τους ηρθε ολονων να πανε να ανακατωθουνε στην πολιτικη;  Κολλητικο ειναι το βιτσιο του Βιτσιου;  Η μηπως οχι;
Σκεφτομαι αυτο που λεγε ο Γιωργος στην εγγραφη του.  Οτι καποια στιγμη πρεπει να βγεις και εξω.  Οτι τελικα, με το να καθεσαι στον καναπε σου και να σιχτιριζεις δεν κανεις και πολλα πραγματα.  Μη σου πω που τιποτα δεν κανεις.  Κι ισως ναρθε στα αληθεια η ωρα να δωσουμε στην πολιτικη την κανονικη της εννοια.  Της ενασχολησης με τα κοινα.  Στο κατω κατω, πριν γινει εντελως ζωον, ο ανθρωπος ητανε πολιτικο ζωον.  Ετσι θυμαμαι οτι με μαθαινανε στο σχολειο δηλαδη.  Και να με συγχωρανε και τα ζωα, που πιο πολιτικα απο μας ειναι, και πιο συνειδητοποιημενα.  Για να μη λεμε κι οτι θελουμε δηλαδη.  Λεω, μηπως ολοι αυτοι οι ανθρωποι, οι καθημερινοι, δικοι μου ανθρωποι, που ξεσηκωθηκανε ξαφνικα κι αποφασισανε να γινουνε υποψηφιοι, να αξιζουνε μια ευκαιρια.  Γιατι ειναι αυτοι που σηκωθηκανε απο τον καναπε, κι ειπανε να ανακατευτουνε με τα πιτουρα, ελπιζοντας να καθαρισουν το κοτετσι πριν να τους φανε οι κοτες.  Κι ισως ετουτο να φοβουνται οι γνωστοι υποψοφιοι ολων των προηγουμενων ετων: αυτους που ειναι ερασιτεχνες πολιτικοι, εραστες της πολης και των κοινων, αυτους που ειναι θυμωμενοι πολιτες κι οχι επαγγελματιες smsατζήδες, και γιαυτο να τρωγονται τοσο πολυ μη τυχον και τους βρεθουνε μεσα στα ποδαρια τους.  Γιαυτο τους νοιαζει ο προεδρος της κατω Κατσικοραχουλας ναχει χρωμα κι οχι τσαγανο....

http://tistrellis.pblogs.gr/